.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم ساری خواستار ترمیم کابینه دولت شد؛
شجاعی: وزیر راه و شهرسازی ضعیف ترین وزیر تاریخ کابینه دولت هاست!
شمال نیوز: متاسفانه روحانی با داشتن 5 وزیر بی کفایت... مسیر اعتدال و انتظارات مردم را از امید به نا امیدی نزدیک ساخت و برخی از وزرای وی بی حال ؛ ضعیف و ناکارآمدند که وظیفه ما برخورد و تذکر لازم به آنان می باشد و حمایت از روحانی با شناسایی وزرای بی کفایت امری جدی است.

شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از 3 وزیر دولت روحانی ؛ آنان را ناتوان ؛ عاجز و ناکارآمد خواند .

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، سید رمضان شجاعی کیاسری در جمع مردم و اعضای شوراها و دهیاران دهستان مذکوره بحش مرکزی ساری در روستای رگندشت با انتقاد شدید ازبی کفایتی 5 وزیر دولت روحانی در تحقق مطالبات مردم مازندران واستانهای دیگر گفت: متاسفانه روحانی با داشتن 5 وزیر بی کفایت وبی عرضه مسیر اعتدال و انتظارات مردم را از امید به نا امیدی نزدیک ساخت و برخی از وزرای وی بی حال ؛ ضعیف و ناکارآمدند که وظیفه ما برخورد و تذکر لازم به آنان می باشد و حمایت از روحانی با شناسایی وزرای بی کفایت امری جدی است.

شجاعی با اشاره به فراخوان واحضار 3 وزیر در هفته جاری به کمیسیون تخصصی مجلس برای پاسخگویی گفت: وقتی پای درد ودل ؛ درخواست و مطالبات بی شمار و نامه ها و مراجعات انبوه مردم در حوزه انتخابیه ام می نشینم ؛ با ابراز شرمندگی وتاسف؛ با در نظر گرفتن همه بهانه های بی پولی وزارتخانه ها ؛ به بی حالی و ناتوانی وزرا در مدیریت و تامین اعتبارات دراختیاری تاسف می خورم .

وی افزود: در حالیکه به ماه مهر نیز رسیده ایم هنوز بسیاری از ادارات استانی نتوانستند به 30 درصد اعتبارات خود برسند و اعتبارات تخصیصی به 30 یا 40 درصد هم نرسید ؛ در صورتی که می بایست تاکنون به نصف هم می رسید .

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی با توجه به مشکلات مردم و عدم تحقق مطالبات به هر وزارتخانه ویا دستگاهی مراجعه می کنم با دستهای خالی روسای ادارات استانی روبرو می شوم و اعتبارات تخصیصی به آنها به نصف هم نرسید و پرداخت نشد و نوعا بسیاری از دستگاهها و وزارتخانه ها از بی پولی رنج می کشند .

شجاعی وضعیت وزارتخانه ها را در تخصیص و تامین اعتبارات نگران کننده خواند و افزود: ادارات از بی پولی در حال رنجند و وزرای میدانی دولت ناکارآمد بی تحرک و بسیار ضعیف در تامین ومدیریت بر اعتبارات تخصیصی اند .

این نماینده مجلس گفت: باهمه این توصیفات نگران کننده مجلس خود را ملزم به حمایت از دولت آقای روحانی می داند و با توجه به مسائل و شرائط حساس مهم جهانی و مشکلات موجود و تلاش سنگین بی وقفه بین المللی دولت در مسائل 1+5 علاقه چندانی بر فشار به دولت ندارد ، اما برخی وزارتخانه ها متاسفانه نهایت ناتوانی خودشان را نشان دادند.

وی با اشاره به تذکرش به 3 وزیر ناکارآمد دولت گفت: در هفته آتی سه وزیر را با تذکر شخصا به مجلس می کشانم واین اقدام من بخاطرکمک به کارآمدی دولت وهمین انتظارات وخواسته های است که شما مردم در اینجا بیان داشتید و از مطالبات و انتظارات شما در حوزه راه ، مسکن ،کشاورزی ،اشتغال ،آموزش و... است.

وزیر راه ضعیف ترین وزیر تاریخ کابینه دولت هاست

شجاعی با اشاره به بی کفایتی و ناکارآمدی ضعیف ترین وزیر دولت روحانی از منظر خود ، افزود: به نظر بنده وزیر راه ضعیف ترین ، عاجز ترین و ناتوان ترین وزیر در طول تاریخ جمهوری اسلامی در این وزارتخانه است .

وی با اشاره به خصوصیات این وزیر در امر این وزارتخانه افزود: این وزیر ناکارآمد سیاسی ، نه حال برنامه ریزی دارد ؛ نه حال مسافرت ودید و بازدید پروژه ها، نه حال نظارت بر پروژه ها و نه حال مدیریت بر مدیران و معاونین سیاسی اش را دارد

شجاعی گفت: این آدم در مسئولیتش نباید پاسخگو باشد ؟ چند سال است همین جاده ساری – جویبار (کمربندی از میدان امام تا جویبار ) یک جاده خطرناک ؛ باریک و عذاب آوربرای مردم عزیمان شده است .

جاده راهبند تاکام که بواسطه تردد های بی شمار به سمت سمنان وروستاهای اطراف بسیار باریک و پر ترافیک که مردم را در رنج گذاشته است .

شجاعی گفت: مگر تعریض این جاده ها با کمک هایی که ما در مجلس به دولت نموده ایم ،چقدر کار دارد ؛ جاده گهرباران با آن تصادفات وحشتناک و دور برگردانهایی که با یک تدبیر ساده می تواند حادثه ها را کم کند چقدر اعتبار نیاز دارد که ما ندادیم.

وی با اشاره به دهها کمربندی و جاده نیمه تمام و حادثه سازی که خوابیده است افرود: وزیر راه ، حال بازدید و نظارت و پیگیری را ندارد و این بی توجهی ها وی و مدیرانش باعث گردید؛ بسیاری از بهترین جوانان ما در همین جاده های باریک و خطرناک آتش گرفتند و سوختند و محروم از زندگی شدند و داغ بر دل بازماندگان نهادند ؛ مگر مدیرکل راه هم قربانی همین جاده های باریک مازندران نبود ...

وی افزود: تا کی ما نمایندگان باید سکوت کنیم و بگوییم با این دولت چون بهانه بی پولی دارد کاری نداریم . درست است که باید از دولت حمایت کنیم و مطمئنا ما به آقای روحانی کمک خواهیم کرد ولی وقتی وزیرش ناتوان است و توان اجرایی کار را ندارد ؛ سکوت ما خیانت به مردم است و باید این وزیر ناکارآمد بیاید به کمیسیون مجلس پاسخگومسئولیتش باشد...

وی گفت: بواسطه انباشت بسیاری از ناتوانی ها ی مدیریتی ؛ یکی از وزرایی که به جد باید در کمیسیون تخصصی بیاید و پاسخگو باشد وزیر راه است....

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس افزود: مدیران خوب ما در استانها وقتی اعتبار نداشته باشند چه باید بکنند وزرای دولت گذشته مثل وزیر راه سابق آقای نیکزاد همیشه در جاده ها بودند مگر ایشان پول داشتند وهروقت تماس گرفته ایم آمدند در محورها و از پروژه ها بازدید داشته اند اما متاسفانه این وزرا البته برخی از آنان از اتاق شیک و چند طبقه وزارت و کولر حال و حوصله بازدید و بیرون آمدن را ندارند.

شجاعی با اشاره به ناتوانی های 2 وزیر دیگر صنعت وتجارت و وزیر جهاد و کشاورزی نیز گفت: این وزیران نیز از چالاکی و اقتدار مدیریتی برخوردار نیستند و حس و توان و حوصله کافی سرکشی از استانها و شهرهای اطرافش را ندارند؛ در حالیکه باید از پروژهای خود با دقت وانرژی بالا بازدید و دستور تسریع ورفع نواقص را از نزدیک مورد توجه قرار دهند .

شجاعی با اشاره به این نکته که ما از تندروهای مجلس نیستیم افزود: از اسم فراکسیون ما یعنی رهروان ولایت مشخص است ما مخالف دولت نیستیم ما با مشی اعتدال ؛ دولت آقای روحانی را حمایت می کنیم اما مردم ما با مشقت بسیاری بواسطه فشارهای مختلف اقتصادی ؛ زندگی خودشان را حراج کردند اما وقتی می بینیم برخی وزرا ناکارآمد هستند؛ نمی دانند در حوزه استانی شان چه می گذرد ؛ حال بازدید و خدمت را ندارند وظیفه ماست از اینها توضییح بخواهیم .

وی گفت : این وزرای ضعیف کابینه باید بیایند و کارنامه یکساله خود را گزارش دهند ؛ اون آقای وزیری که برای وزارت خود از ما رای اعتماد گرفت و ما به او رای دادیم و اعتماد کردیم ؛ بعد یکسال باید بیاید بگوید چه کرده است ؟

شجاعی در پایان افزود: یک سال گذشت؛آقایان از وضعیت آب شرب ؛کشاورزی ؛ وضعیت راه ؛ وضعیت اقتصاد و تجارت و صنعت و گاز و.... توضیح دهند و ما بیدار وبا جدیت و هوشیاری کامل موضوعات را دنبال می کنیم و از وزرا گزارش می خواهیم و پیگیر خواهیم بودچراکه مردم حوزه انتخابیه ما از ما نمایندگان پاسخ می خواهند وبیدار و هوشیار ما را در پیگیری مطالباتشان رصد می کنند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 5 مهر 1393
چون به اخر رسید شجاعی شجاع شد یک سوال کیاسر شهر شد یا هنوز بخش میباشد حاجی باماشین این مسیرها تردد داشتی جناب عالی یکبار رفتی حال ببین رفت وامد در چندباردرروز چطوریه امان ازبی کفایتی نمایندها شهر تمام مازندران مردم رنج میبرند
= 5 مهر 1393
اقاي شجاعي مگر گزارش خواستن شما براي ما اب.راه وكشاورزي مسشود؟ شما در مجلس بررسي كنيد ببينيد مابه لتفاوت تخصيص استان كه بجاي 70درصد تا اين تاريخ چرا 30درصداست وان رقم كه از سهم استان است وداده نشده به كجا داده شده است اين حق شما است كه به پرسيد وبجاي مردمي كه به شما راي داده اند اعتراض كنيد. اين اعتراض شما بايد درمجلس باشد نه در روستاهاي ساري.اين روش ديگر كهنه شده ومردم ما كار ميخواهند نه سخنراني 36سال است جاده گهرباران و..........تغييري نكرده اين مطالبات بايد توسط شماها نمايندگان مطالبه شود نه سخنراني در روستاها.
نا شناس 5 مهر 1393
نيكزاد 100 برابر الان بودجه داشت نماينده مردم!
نا شناس 5 مهر 1393
با سلام
نمایندگان مازندرانی در انتخاب مدیر کل نقشی نداشتند و این استاندار سابق کشاورزیان بوده که نقش ایفا نمود و مدیر کل را به مازندران آورد حالا نماینده ما شروع به حرف زدن در خصوص وزیر کرده
نماینده محترم بجای صحبت کردن در خصصو وزیر مدیر کل را حمایت کن تا مشکلات بر طرف شود .
نا شناس 5 مهر 1393
عوضش تو بهترین نماینده پرتلاش ترین فردمجلسی.
پاسخ ها به این نظر
علوی 5 مهر 1393
تیکه قشنگی بود... :)
صنعتگر 5 مهر 1393
اقای شجاعی با سلام
مرد ومردانه پیگیر وضعیت شوید پیگیرنابسانامانی احوال ما صنعت گران وشرایط بد اقتصادی ما با شید والله صنعت سیاسی کاری نمی خواهد صنعت قول ووعده وعید فرمایشی نمی خواهد
صنعت مدیران سخنران نمی خواهد صنعت رها شده ما حمایت صادقانه می خواهد حاج عباس رمدانی صدای مظلوم تولید را منعکس کنید
محمد93 5 مهر 1393
عجب...........................................
ساروی ریکا 5 مهر 1393
آقای شجاعی این مشکلات در دولت قبل هم برای ما مردم ساری وجود داشت، چطور اون موقع انتقاد نکردید؟چون دوستاتون و هم فکراتون بودن؟مگر جان ما مردم ساری ارزشش تابع متغیر زمانه؟؟؟و به این دولت و اون دولت بستگی داره؟؟؟وگرنه همه میدونن که دولت قبل کارش فقط کلنگ زدن بود و مسافرت
م 5 مهر 1393
آفرین و درود...................................................
رضا 5 مهر 1393
شما را هم بدیمی .....
مهد کشتی جهان سیمرغ ایران 5 مهر 1393
این نماینده بزرگوار تنها حزفی رو زد که یک نماینده باید بزند من از نماینده های خودمان هم می خواهم که مطالبات دستگاههای اجرایی را بررسی کنند شاید نماینده های ما از این وضعیت بی اطلاع باشند
آقای شجاعی جاده های روستایی قائمشهر به جویبار خیلی حادثه ساز هستند خواهش می کنم محض رضای خدا در این مورد هم به مسئولین گوشزد کنید ما در استان یک نماینده در کمسیون عمران داریم خواهش می کنم تدبیر کنید و مشکلات ما را حل کنید بخدا همه مشکلات با پول حل نمی شود یک دور برگردان ساده که می تواند از خیلی حادثه ها جلو گیری می کند ارزش دارد که احداث شود
نا شناس 5 مهر 1393
درود بر نماینده مقتدر.درود بر شجاعی نماینده ملی.درود بر ساری مرکز مازندران
مهدی املی 5 مهر 1393
تاخیر مسکن مهر و توهم مسکن اجتماعی رو هم به شاهکارهای وزیر راه اضافه کنید
ابوالقاسم عزیزی 5 مهر 1393
سیداولادپیغمبر!مگرنمیدونی محدوده ایکه برای مردم ساری که هیچ بلکه همه
مردمیکه بخان ازمسیرکمربندی طی طریق نماینداز1کیلومترمانده به سراه جویبارتا میدان امام رابایدبادردسرفراوان طی طریق نمایند!تاجائیکه اطلاع دارم این مسیر
برعهده شهرداری ساریه نه وزارت راه که توبخای اینگونه بآنهابتازی!دومااخیرابرای
کاری بشهرستان جویباررفته بودم الحمدلله جادش وسیع وچهاربانده بودفقطمونده بود
دیواره وسطش اونم اگرنذارن بهتره!آخه جاده نیروگاه نکای ماروکه جهارباندش کردن
دیواره وسطشوطوری گذاشتنکه آدم آرزونمیکنه بروستاش سربزنه
نا شناس 5 مهر 1393
جناب اقای شجاعی چرا حالا ؟؟؟؟؟؟لابد میخوای بگی این حرفا نجواهای انتخاباتی نیست!!!!!!!
نا شناس 5 مهر 1393
ته جا ضعیفتر که نیه
قاسمی 5 مهر 1393
اقایشجاعی کم کارهاتو با این حرفا توجیه نکن
محمد 5 مهر 1393
باز زمان انتخابات نزديك شد و اين آقا با توجه به انتقادات عليه ايشان در حوزه انتخابيه خودش شروع به سخنراني كرد. فقط حرف مي زنند.
نا شناس 5 مهر 1393
خدا حافظ شجاعی
ساروی 5 مهر 1393
اصلا نیاز نیست بیای و واسه مردم توضیح بدی کی قویه و کی ضعیف....بیا واسه مردم شهر ساری و استانت کاری انجام بده و هر وقت انجام دادی بیا واسه مردم شهرت حرف بزن که ما اینکارو کردیم....خودت فکر کردی نماینده قوی هستی....من بعنوان ساروی اصلا از عملکردت راضی نیستم
نا شناس 5 مهر 1393
شجاعی قهرمان تو نایب کردانی
نا شناس 5 مهر 1393
نكنه دوست داشتي مث وزير دوره الف نون يكي پيدا بشه با قبول كردنت يه چشم روشني ازش بگيري؟ اي بلا!
محمد 4 مهر 1393
جناب دكتر ، بنا به فرمايش خودتان وزير قبلي قويتر بودن چرا نتونستيد اين موارد را برطرف نمائيد.
نا شناس 4 مهر 1393
من كه عاشق جشن خودكفائي وزير كشاورزي هستم . دوره گذشته گندم و اين دوره ...!!!!!!!!!!!
نا شناس 4 مهر 1393
آقای شجاعی دستت واسه همه رو شده، تا دیروز طرفدار احمدی نژاد بودی و مخالف روحانی، حالا که فهمیدی روحانی محبوبیتش هر روز در بین مردم در حال زیاد شدنه از ترس اینکه رای نیاری جرات مخالفت با اونو نداری فقط داری وزراشو تخریب میکنی و از وزرای احمدی نژاد تعریف میکنی.
ورکی های ساری 4 مهر 1393
شجاعی نماینده ساری 8سال یک بار به روستای ورکی با 11شهید و حتی یک یاد واره شرکت نکرده و و حتی پاسخ نامه اهالی ورکی را نمیدهد حالا بگم بگم را شروع کرده همین شجاعی در ادارات معاون وریس اداره مثل میخ کاشته نه سواد دارند نه کارشان بلد هستند ..... چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
پاسخ ها به این نظر
موسوی 6 مهر 1393
آقا حرف دل ما را پفتی شجاعی دودانگه ره 8سال ندیهه
ساروی 4 مهر 1393
شجاعی جانه تی مار فیلم بازی نکن.
کریمی 4 مهر 1393
آقای دکتر شجاعی لطفا پیگیر وضعیت جاده وحشتناک روستای نوکنده باشید!
آب آشامیدنی هم که نداریم!
سیمایی 4 مهر 1393
آقای شجاعی شما که به فکر منافع خود بودید تا به فکر شهروندان ساروی شما که برای ساری تلاشی نکردید شما که از مدیران شایسته ساروی حمایت نکردید مردم ساری و میاندورود چرا باید به شما رای بدهند بهتره عملکردتان را برای مردم بیان کنید که نداشتید باز انتخابات نزدیک هست و وعد های توخالی شما دوتا نماینده ساری شروع شده . بهترین مصداق جهت ضعف عملکرد شما و آقای دامادی جاده ساری به تاکام هست چون راه دسترسی به زاده گاه شماها هست شما برای عبور و مرور خود کاری نکردید چه برسد به دیگر نقاط ساری . آنکه با خود وفا نکند با دیگران چه ها کند .
نا شناس 4 مهر 1393
اقای شجاعی بنده اهل چهاردانگه ام شما چه خدمات زباله تحویل ما شد
نا شناس 4 مهر 1393
گذشته از مسائل سیاسی حرف حرف درستی است خصوصا وزیر صنعت ومعدن آخر در خصوص قیمت خودرو هیچ نظر و تصمیمی نگرفت واقعا وزیر بی خاصیتی است .
سیمایی 4 مهر 1393
حاج عباس کامنت های مارو درج کن .
نا شناس 4 مهر 1393
گیریم که این نماینده انتخاباتی حرف زد شما اگر اولین روز انتخابش هم همین حرف را می زد یه بهانه دیگر می آوردید
خیلی جای تاسف داره که مازندرانی ها به این مرض دچار شده اند چون همین افراد عبوری را هم متهم به نماینده شدن می کنند من نمی دانم با این کارها دنبال چه چیزی هستند آقای من یکی اگر دارد برای استان کار می کند و کارش را ولو با سخنرانی هم که شده شروع کرد پشت سرش باستیم و حمایتش کنیم اگر انجام نداد انتقاد بکنید اینجوری سمپاشی خیلی بد و زشت و ناپسند هست
به نظر من او توانایی ایستادن مقابل وزیر و یا استاندار را دارد و ما هستیم که حمایتش نمی کنیم شما اگر مخالف آقای شجاعی هستید به آقای دامادی دیگر نماینده ما کمک کن و ایشان و آقای شجاعی راجع به این موضوعات پیگیری کنند و گره کار را باز کنند و مشکل استان ما همه اش حل شود
یا علی
فرهنگی 5 مهر 1393
اقای شجایی این فریاد را در دولت قبل باید می زدی وقتی می خواستی قول ساختن شرکت ایران خودرو در میاندرود را دادی حال که 18 ماه به انتخابات مانده مردم خوب شما را شناختنند زمانی که کارت فقط تعویض مدیران بود باید به فکر عمران بودی
نا شناس 5 مهر 1393
حداقل به این مدیرکل جدید بگید این روسای شهرستانها رو عوض کنه الخصوص قایمشهر که کارم بلد نیست ادبم نداره
محمدی 5 مهر 1393
اقای شجاعی سلام خسته نباشید افرین بشما که بفکر مردم هستین اما حالا چرا بخاطر یک رای ونشستن درمجلس الان صداتون دراومد واله بخاطر دل خدا ورضا مردم کارکنین دیگه اخرها دوره مجلس شده دنبال رای میگردین حرف دل مردم مظلوم مازندران که درجنگ شهادت حرف اولو میزدن الان حال روزشون اینه اب جاده کار معذرت میخام مازندران باجوونهاش معروفه اما بیکاری فساد یواش یواش داره تمام زندگیهارو خراب میکنه شمارو به فاطمه قسم دفاع کنین از تمامیت ارضی مازندران شعاردیگه ندین خسته نباشی خداقوت
نا شناس 5 مهر 1393
شجاعی چهاردانگه ای هستی بهت رای میدیدم ولی جای این حرفا اینجاها نیست باید وزیر رو بیاری مجلس ازش سوال کنی اول ایشون بعدشم وزیر کشور هروقت آوردیشون مجلس سوال پرسیدی اخطار گرفتند بیا اینجا برای مردم شهرت توضیح بده
یا علی
نا شناس 5 مهر 1393
يكي ضعيف ترين وزريران بعداز انقلاب اسلامي ،وزرير آموزش وپرورش است.
پاسخ ها به این نظر
نامی 5 مهر 1393
درست است وزیر آموزش و پرورش ضعیف ترین وزیر دولت روحانی
از میاندرود 5 مهر 1393
جناب آقای شجاعی در آستانه انتخابات چه بی پروا نطق می کنند.
ایشان یار غار دولت نهم و دهم و از سال 87 در مجلس بوده اند.
آقای شجاعی: تا حالا کجا بوده اید؟
تعریض جاده ساری تاکام و محور میاندرود چندین سال است بلا تکلیف است.
جای شکرش باقی است بعد از 7 سال بخاطر انتخابات هم شده دیدید مردم چه میکشند
متین 5 مهر 1393
به جناب رییس جمهور با کمال ادب پیشنهاد می کنم هر سه وزیر صدرالاشاره را عزل و جناب شجاعی را به عنوان سرپرست هر سه وزارتخانه منصوب نمایند،روحانی مچکریم
مردمی نژاد 5 مهر 1393
حضرت عالی مطمئنا با عملکرد ضعیفتان دور اینده منتخب مردم ساری درمجلس نخواهید بود .
نا شناس 5 مهر 1393
روحانی تنها خوبی که داره پاک دسته.کابینش هیچ کار مثبتی تا الان نکرد.فقط نگران زاینده رود اصفهانیان.ما مازندرانی ها جوگیر میشیم و رأی میدیم آخرش همین میشه.
123 5 مهر 1393
از کوزه آن تراود که در اوست. وزیر ضعیف حاصل جمع آرای نمایندگان ضعیف است .به جای پاسخگویی سوال میکنی ؟؟
محمد 6 مهر 1393
الان چرا این حرفها؟؟؟؟؟؟؟تا پارسال این حرفها نبود؟؟؟؟؟8سال قبل چیزی نگفتین
صبرایی 5 مهر 1393
از نظر بنده تمام وزرا ضعیف هستند شماها همه به فکر خودتون هستید معلومه چی ازش خواستی نداد حالا داری ازش انقاد میکنی /////سورکی ریکا
جانباز 6 مهر 1393
اقای مهندس رمدانی چرا کامنت مارا نزدی مگر چه چیز مهمی بود که با ذائقه جناب عالی نیز نا سازگار بود ایراد گرفتن راحت است خود سایت شما درارتباط با معضلات ومشکلات مردم استان در تمامی زمینه ها :چند گزارش تهیه کرده است وبه گوش مسوولین در گذشته وحال رسانده است ؟؟؟؟؟؟ ایا این اقای نماینده واقعا از اروی درد این مطالب را می گوید ؟ ایا این اقای نماینده خود واعضای ستاد وفامیلانش لیسانس یا کارشناسی ارشد یا دکترای بیکار در خانه دارند ؟؟؟/ایا مشکل کشاورزی ما مشکل اب ما مشکل وضعیت ناگوار قیمت های مرکبات و... ما چای ما ... فقط محصول یک ساله کار این دولت است ؟ همین عزیز تاکنون چند لایحه یاطرح یا... خود تهیه کرده وبرای حل مشکلات مردم به مجلس ارائه داده است ؟مردم ما درروستاها یک سال وضعیت شلیل وهلو و.. به وضعیتی درمی اید که مجبور می شوند درختان را قطع کنند ومرکبات بکارند حال وضع مرکبات نیز باهزینه های انچنانی می رود که به سرنوشت شلیل مبتلا شود وضعیت برنج که ان چنان است چای که بماند و... ما انقلاب کردیم که تبعیض ورابطه بازی ورانت نباشد وشهدای عزیز ما در این راستا با اقتدای به امام راحلمان تمام هستی خود را فدا کردند تا قانون علوی در جامعه پیاده شود .... خلاصه فردایی است وپای میز محاکمه عدل پروردگار باید حاضر شد انروز دیر نیست حواسمان باید جمع باشد اقای رمدانی مستقل باش وباشهامت چون شما را روح شهدای گرانقدر طوسی احاطه کرده وفردا باید پاسخ بدهی؟ تشکر
نا شناس 6 مهر 1393
با کمال تاسف باید عرض کنم که ما همیشه با یک ژست طلبکارانه از نماینده ها ، آنها را متهم به همه نوع جرائم می کنیم و انتخابات را به رخ آنها می کشیم و خود را مردم هم خطاب می کنیم اولا ما باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم و به نوعی تابع باشیم اما اگر می توانیم مشاوره دهیم
آقای شجاعی از نماینده های قدر و کاربلدی هست و ما باید حمایت کنیم تا کرسی استان ما به یک ظرفیت برای استان تبدیل شود چون ایشان اگر به یک وزارت و یا ریاست یک تشکیلات ملی برسد می تواند برای ما مفید باشد
نا شناس 6 مهر 1393
آقای شجاعی ،مگر کسی شما را مجبور کرد که صحبت کنی؟این چه منطقی است که شما دارید؟
دوستان کامنتهای خوبی برایت گذاشتند.اگر وقت کردی آنها را بخوان که بدردت خواهد خورد.!!!!!!!!!!
فرزند شهید 6 مهر 1393
وداع با شجاعی سلام بر زارعی
نا شناس 5 مهر 1393
وزرای نابغه احمدی نژاد بودن
اونموقع کجا بودی
آقای نماینده سیاسی حرف نزن

زند هباد اصلاحات
کجایی خاتمی که یادت بخیر
فرهنگی بازنشسته 5 مهر 1393
وزیر آموزش و پرورش ضعیف ترین وزیر که بعد از 6ماه نتوانست بیمه تکمیلی فرهنگیان را حل کند حاجی با بایی کجایی که تازه فرهنگیان قدر شما واقتدار تو را می دانند
نا شناس 5 مهر 1393
چرا کامنت های مارا تایید نمیکنی!!
رمدانی مشکوک شدی!!!!
حسین 6 مهر 1393
جناب آقای دکتر شجاعی ومهندس ذامادی دونماینده شهرساری ومیاندرود شما دونفر چه انتظاری از رانندگان جاده ساری تاکام دارید. یعنی واقعا ازشون رای میخواهید .خداوکیلی انتظار دارید مردم به شما رای بدن ول کنید این بازیهارو شما پول گلان رو در اختیار مردم بزارید ماشین آلات را بسیج کنید ببینید یکماهه چه اتفاقی می افتت. شماکنار جادهارو که بیش از ده سال خوابیده چرا دوباره کنده کاری وزمکین رو شول میکنند.بله باید پول رو پیمانکار بخورد معلوم نیست این پیمانکار با کدوم مسول همدسته .خدا عاقبت مردم ساری تاکام رو بخیر کنه یا اونارو زودتر بکشه تا شمارو نبینن.
مسعود یزدانی سنگدهی 6 مهر 1393
این آقا با سیاست ترین فرد بعد از انقلاب در مازندران. یعنی واقعا فقط ایشون میونست با این عملکرد ضعیف هنوز هم نماینده باشه...
خدا بیامرزه کردان رو...
نا شناس 7 مهر 1393
آقای شجاعی وضیعیت آسفالت روستای چالو-ادرو- توسه- گلجاری- منزلدره ورودبار کیاسر- چرگت وکارخانه سیمان وضعیت اسفباری دارد لطفا پیگیری نمائید مردمان این روستاها از حداقل راه دسترسی مناسب محرومند لطفا......... پیگیری پیگیری................... تا حصول نتیجه
اشرف البلاد 7 مهر 1393
عملکرد شما رو هم دیدیم...

دیروز عاجزانه جلوی معاونت راهبردی به همه نمایندگان مازندران زنگ زدیم ولی هیچ کدومتون نیومدید..درود بر نمایندگان آذربایجان که ...

ای کاش اونا نماینده ما بودن

از قبول شده های استخدامی استانداری مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.